Sakit Sendi - Resipi Mudah untuk Membuat Home Pemulihan yang berkesan (Bahagian 1)

Sakit Sendi - Resipi Mudah untuk Membuat Home Pemulihan yang berkesan (Bahagian 1)

Lihat sahaja badan anda untuk melihat semua orang-orang sendi anda. Dan mereka mempunyai peranan yang amat relevan dalam memastikan mobiliti dan aktiviti anda. Anda harus mengelak daripada menganggap sakit sendi seperti biasa, sakit tidak penting. Punca sakit sendi boleh pelbagai dan serius, kadang-kadang yang memerlukan rawatan perubatan dan rawatan. Tetapi kadang-kadang anda boleh menggunakan kaedah tradisional untuk melegakan sakit sendi.

Tanamkan satu sudu puncak hisop lindung nilai dengan separuh daripada satu liter vodka. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama seminggu di tempat yang gelap dan tuang ia. Gunakan berwarna sebagai kompres pemanasan. Pada masa yang sama menyediakan lindung nilai hisop merebus. Tanamkan satu sudu puncak hisop lindung nilai dengan segelas air mendidih. Minum satu keempat segelas merebus 3 kali sehari 30 minit sebelum makan.
Parut lobak dan balut dalam kain. Memohon memampatkan untuk sendi yang menyakitkan, tutup dengan kain bulu dan biarkan kawasan panas. Selepas mengeluarkan kompres yang anda harus ingat untuk mencuci kulit.
Tanamkan satu sudu parut akar lobak pedas dengan segelas air sejuk. Tinggalkan campuran untuk minuman selama 2 jam dan tuang ia. Balut adunan dalam kain dan diletakkan di kawasan yang tidak baik yang perlu panas. Selepas mengeluarkan kompres yang anda harus ingat untuk mencuci kulit. Tinggalkan kompres pada kawasan yang sakit sehingga kesakitan lega melainkan terdapat sensasi yang membakar. Anda perlu berhati-hati dengan lobak pedas kerana kemampuannya untuk membakar kulit itu. Sebaik sahaja anda mempunyai perasaan terbakar di kawasan-kawasan di bawah kompres, segera mengeluarkannya.
Tuangkan sedikit air dalam kuali. Tambah puncak teh paya dan rebus mereka sehingga ke exhales minyak wangi tertentu kuat. Meletakkan herba dalam Rebus kain. Meletakkan memampatkan panas di belakang anda atau sendi yang menyakitkan.
Campurkan satu dan separuh daripada segelas jus lobak dengan segelas madu. Tambah satu sudu garam. Gosok kawasan yang menyakitkan dengan campuran.
Ambil daun kaki kuda. Mengikat mereka ke kawasan-kawasan yang tidak baik dengan bahagian bawah menghadap ke kulit. Gunakan tudung panas kerana pembalut yang.
Parut 40 gram akar burdock segar dan tanamkan mereka dengan 100 gram minyak sayur-sayuran. Tinggalkan campuran untuk minuman selama 24 jam dan mendidih dalam mandi air selama 15 minit. Gosok sakit sendi, dan juga kawasan yang terjejas oleh sakit otot dengan berwarna itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar