The Tea mengejutkan Itu Menyembuhkan Sinusitis

The Tea mengejutkan Itu Menyembuhkan Sinusitis

Berikut adalah satu lagi "resipi" untuk melegakan sinus. Dan hanya dengan satu renungan pada bahan-bahan, anda perlu percaya ia akan membantu anda - sekurang-kurangnya untuk sementara waktu.

Tomato Teh

2 cawan jus tomato
2-3 ulas bawang putih, dihancurkan
2 sudu besar jus lemon
Sos panas secukup rasa (lebih banyak anda boleh termasuk, yang lebih berkesan ubat)

Campuran dan memanaskan kesemua bahan ke dalam periuk atas dapur atau di dalam bekas selamat gelombang mikro. Menghirup ini perlahan-lahan. Anda boleh memanaskan semula seperti yang anda perlu. Dengan cara ini anda boleh mendapatkan kesan penuh berfaedah stim. Jangan takut untuk menyedut wap mendapatkannya melalui sinus anda dan ke dalam paru-paru anda.

Anda boleh minum sebanyak ini anda boleh ... er ... berdiri.

Jangan fikir anda mahu ia dengan jus tomato? Ramai orang tidak. Mengapa tidak mencuba campuran jus sayur-sayuran, atau sejenis jus buah-buahan.

Terdapat beberapa penggantian lain atau apa-apa perubahan anda boleh membuat untuk resipi ini tanpa menjejaskan keberkesanan daripadanya. Sebagai contoh, jika bawang putih dihancurkan mempunyai anda teragak-agak, anda boleh menggantikan bawang putih kering atau garam bawang putih.

Sebarang jenis jus lemon bekerja di sini dan juga dari yang baru diperah jus botol. Walaupun air limau sejuk beku telah diketahui bekerja dengan baik dalam resipi.

Dan jangan digantung di atas apa jenis sos panas untuk digunakan. Apa-apa jenis kerja-kerja, dari lada panas segar, untuk cili merah untuk kepingan lada kering.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar