Lapan Pemulihan Ganjil Itu Kerja

Lapan Pemulihan Ganjil Itu Kerja

Salah satu ubat rumah kegemaran ayah saya adalah untuk menunjukkan bahawa anda berdiri di atas kepala anda di sudut dan berkumur mentega kacang. Itu setiap kali mendapat ketawa kecil dan penyoal pergi untuk mencari orang lain untuk menjawab soalan atau menyelesaikan masalah. Sememangnya, dia tidak melakukan ini untuk perkara-perkara yang serius, tetapi bahan yang sillier mungkin akan menerima jawapan itu.

Walau bagaimanapun, bahawa penyelesaian hanya berfungsi untuk beliau, ia tidak menyelesaikan masalah pihak yang lain. Ubat-ubatan ini perlu bekerja untuk kebanyakan orang, walaupun beberapa daripada mereka mungkin memerlukan memeriksa dengan doktor anda untuk memastikan ia tidak akan menyebabkan sebarang masalah.

1) Almond Oil: Ini adalah popular dengan ahli terapi urut, kerana ia adalah kedua-dua pelincir dan memberi manfaat kepada badan. Itu bukan apa-apa penggunaan yang ganjil, tetapi ini layak: ia boleh membantu sakit stop telinga. Terdapat dua kaedah untuk menggunakan ini, tetapi saya hanya mencadangkan satu, seperti yang lain boleh membahayakan. Kaedah ini lebih selamat adalah untuk tuangkan satu sudu teh minyak ke dalam telinga dan kemudian memasukkan bola kapas untuk tetap di sana.

Kaedah yang kurang selamat adalah untuk memanaskan minyak sedikit dengan menjalankan satu perlawanan kadbod dinyalakan di bawah sudu. Kerana ia adalah menarik untuk menggunakan lebih ringan, saya cadangkan anda tidak menjadi panas. Jika ia menjadi terlalu panas, ia boleh merosakkan pendengaran anda. Ini adalah salah satu remedi yang anda perlu membersihkan dengan doktor anda (atau pakar kanak-kanak anak anda) sebelum mentadbir.

2) Avocado Peel: Sebenarnya, ia daging sebelah kiri di bahagian dalam kulit itu, tetapi ia adalah lebih mudah untuk memohon dengan kulit yang dilampirkan ... dan kurang kemas. Jika anda telah retak tumit, mengambil kulit dan gosok di dalam pada dan sekitar retak. Biarkan selama dua puluh minit, kemudian bilas. Ulangi seperti yang diperlukan dalam tempoh beberapa hari akan datang sehingga retak menyembuhkan.

3) Kenari hitam: The badan kapal hijau kacang unripened adalah bahagian yang berguna dalam kes ini. Jika anda mempunyai ivy racun (atau rakan-rakan gatal itu), keping ke dalam badan dan gosok jus pada ruam. Adakah ini dengan teliti, kerana jus akan noda segala-galanya ia menyentuh yang bagus, coklat kaya.

4) Ulas: Cara terbaik untuk menggunakan ubat ini adalah untuk membeli minyak, tetapi cengkih itu sendiri juga akan berfungsi. Apabila anda mempunyai gigi yang sensitif, sapukan minyak cengkih sedikit, atau mengunyah cengkih yang sendiri dan pastikan ia mendapat ke kawasan sensitif. Berhati-hati, kerana ia boleh menyebabkan sedikit rasa panas dan boleh membakar gusi anda sedikit. The eugenol kimia adalah dalam rempah ini, dan ia adalah anestetik topikal. Ini tidak akan menggantikan lawatan ke doktor gigi, tetapi ia akan memberi anda kelegaan semula jadi kecil sehingga anda sampai ke sana.

5) Biji Anggur: Sama ada anda menggunakan formula standard, minyak biji anggur atau chew hanya kosong dan menelan buah anggur dan biji, anda boleh melakukan tubuh anda banyak yang baik. Kajian menunjukkan bahawa benih boleh membantu menangani penyakit jantung, kolesterol tinggi, tekanan darah tinggi dan juga kanser. Jika anda memilih untuk makan benih, pastikan anda mengunyah mereka sedikit pertama, kerana mereka adalah terlalu sukar untuk dicerna sebaliknya dan akan melalui tanpa memberikan apa-apa manfaat kesihatan.

6) Bawang: Jika anda mempunyai lebam, bawang mentah boleh membantu anda cepat sembuh. Kaedah paling mudah adalah untuk mengikat sepotong bawang mentah lebih lebam dan biarkan ia sekurang-kurangnya enam jam. Apabila anda mengeluarkan bawang, lebam harus lebih baik. Anda juga boleh mencampurkan bawang mentah dipotong dadu dengan garam dan mengikatnya pada lebam. Biarkan selama tempoh masa yang sama. Ramai orang mengatakan bahawa kaedah garam adalah lebih baik daripada kedua-dua.

7) Kentang: Adakah kamu dari buaya? Kebakaran kecil juga boleh dirawat dengan kotoran dari kentang mentah. Kandungan air akan membantu mengambil haba daripada pembakaran tanpa kedap dalam, dan ia juga boleh membantu meringankan kesakitan.

8) Tembakau: Walaupun merokok adalah berbahaya, tembakau tidak mempunyai satu faedah mungkin lain. Ia mungkin menyaingi baking soda sebagai ejen lukisan. Meletakkan tembakau terjejas lebih santapan sengat atau serangga untuk membantu menarik keluar racun dan meringankan kesakitan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar